Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saturday, February 9, 2013

Friday Inspiration List: Kids' Birthday Party | Fredagsinspiration: Barnkalas

Once again I'm a day late. Sorry! We're talking a lot about birthday parties this time of year, since it's soon time for Axel's sixth birthday. Last year was a success, so of course we have our hopes high for this year. We're planning for a disco dress-up party...

Ledsen att jag är sen igen med den här listan. Vi pratar mycket om kalas här hemma för stunden, eftersom det snart är dags för Axels sexårskalas. Förra året var ju en dundersuccé, så förväntningarna är höga inför årets kalas. Vi planerar ett maskeraddisco...

From Create oh la la

Party hats :: No party is complete without party hats. And the best kind is the one you've decorated yourself.

Partyhattar :: Inget kalas är komplett utan hattar. Och bästa sorten är den du dekorerar själv.

From Sit a Spell

Party game :: I love glow sticks. And will include some in the party bags for the kids to wear when they dance. But I'd like to try some glow stick bowling as well.

Lek :: Jag älskar glow sticks. Och kommer att lägga med några i fiskdammspåsen så barnen kan ha dem på när de dansar. Men jag är helt sugen på att testa glow stick bowling också.


From The Indigo Bunting

Party game :: We won't toss bagels, but maybe something else?

Lek :: Vi kommer inte att kasta bagels, men kanske något annat?

From A Lemon Squeezy Home

Party game :: I don't really get this game. But something Star Wars-y will happen. We might try this game in beforehand to figure out how it works.

Lek :: Jag fattar inte riktigt den här leken. Men något Star Wars-aktigt kommer att finnas med. Kanske testar vi den här leken i förväg för att se hur den funkar.

From Crafting a Beautiful Life

Favors :: Oh oh oh, home made tattoos! Their names would be great, or maybe they can draw something by themselves? Must be investigated.

Fiskdammspåsen :: Åh åh åh, hemgjorda tatueringar! Deras namn skulle vara finemang, eller så kanske de kan rita något själva? Måste undersökas.

From Dagmar's Home

Table setting :: I keep seeing this everywhere for quite some time now, and I think the kids would like it. I bet the princesses and Darth Vaders would look great with mustaches.

Dukning :: Jag har sett de här överallt rätt länge nu, och jag tror barnen skulle gilla dem. Jag slår vad om att prinsessorna och Darth Vadrarna ser urcoola ut med mustasch.


From Pysselbolaget

Table setting :: These cake stands are actually something I'd considered using with fourteen six year olds at the table! Really cool and cute!

Dukning :: De här kakfaten skulle jag faktiskt kunna tänka mig använda med fjorton sexåringar vid bordet. Helt fina och roliga!

Some of the kids at last year's party

Wish us luck with the party planning! Which are your best kids' party ideas?

Önska oss lycka till med planeringen! Vilka är dina bästa kalasidéer?


1 comment:

  1. Vilka fina och roliga partytips! Jag är väldigt nyfiken på hur det gick med de egentillverkade tatueringarna!? Kakfaten blev jag så kär i att jag lånade din bild till pysslamer.se och länkade till dig. Hoppas det är ok! /Emma

    ReplyDelete