Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, December 21, 2012

Advent calendar from Pickles | Pickles julkalender

Dear all,

I'm sorry for not having blogged lately. I HAVE finished the advent calendar, and I have also sewn two pair of pajama trousers for the boys. But it's so dark here this time of year that I just can't take pictures of anything. It'll have to wait until after Christmas I'm afraid.

In case you have missed Pickles advent calendar, full of great offers, do take a look here.

Kära alla,

Jag är ledsen att jag bloggat så dåligt på sistone. Jag HAR gjort klart filtkalendern, och jag har också sytt två par pyamasbyxor till pojkarna. Men det är så himla mörkt så här års att jag inte kan fota på kvällarna. Det får helt enkelt vänta till efter jul.

Om ni har missat Pickles julkalender full med fina erbjudanden får ni kolla här.




I'm taking a Christmas break from the blog now, I'll be back in the end of next week. Happy holidays!

Nu tar jag jullov från bloggen, kommer tillbaka i slutet av nästa vecka. God jul!

No comments:

Post a Comment