Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, September 10, 2012

Where's all my free time? | Var är all min lediga tid?


I can't be the only one having a hard time finding time to be creative, and work (and be creative at work...), and deal with the family logistics at the same time. Right?

For the moment, I haven't really mastered it yet. It feels kinda frustrating to have all of these projects laying around half finished, and I really do like to knit in the fall. But so far, I haven't discovered how to fit everything into the tiny 24 hours of the day. Any suggestions? Please, help! How and when and where do you craft in your average week?

Jag kan inte vara ensam om att tycka att det är svårt att vara kreativ och arbeta (och vara kreativ på jobbet...) och fixa familjelogistiken på samma gång. Eller hur?

För tillfället har jag inte riktigt fått kläm på det. Det är hyfsat frustrerande att ha alla dessa halvfärdiga projekt liggande överallt, och jag gillar ju verkligen att sticka på hösten. Men än så länge har jag inte kommit på hur jag ska få plats med allt på dygnets 24 små timmar. Förslag? Snälla, hjälp! Hur och när och var är ni kreativa och pyssliga under en vanlig vecka?

No comments:

Post a Comment