Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, August 14, 2012

Sneak peak of baby present | Smygtitt på bebispresent

If only you knew how many great blog posts I think about, and write in my head, while riding the subway. And if only you knew how little time I have to actually write them down. Time is not something I have a lot of these days, especially since I am REALLY tired from working all day. I sort of forgot that feeling during this past year. And with kids that sometime don't want to go to sleep at night, I feel that the hours in the day are not enough.

Om ni bara visste hur många fantastiska blogginlägg jag tänker på, och skriver i huvudet, när jag åker tunnelbana. Och om ni bara visste hur lite tid jag har att faktiskt skriva ner dem. Tid är inget jag har mycket av nuförtiden, särskilt eftersom jag är MYCKET trött efter att ha jobbat hela dagen. Hade lite glömt den känslan under det senaste året. Och med barn som inte alltid vill gå och lägga sig blir dagarna mycket korta.

So I'm preparing an awesome blog post about a vintage toy project, with tutorial and pattern and everything, but since it involves quite a bit of scanning (and I am not friends with my scanner), you'll have to wait for this some more.

Så jag förbereder det här superduperbraiga inlägget om ett vintage leksaksprojekt, komplett med instruktioner och mönster och allt, men eftersom det involverar en massa skanning (och jag är inte kompis med min skanner) får ni vänta lite till på det.



In the meantime all I can give you is this sneak peak of a baby present I made a few years ago for my nephew. It's now time for his little brother's christening next weekend, and I'm working on his version of this gift. Can you guess what it is? I'l give you a clue, the pattern is by Lotta Jansdotter. And yes, I choose the actual making of something over blogging about making something right now...

Must go, must sew!

Under tiden är allt jag kan ge er denna smygtitt på en bebispresent jag gjorde för några år sedan till min systerson. Nu är det dags för hans lillebror att döpas nästa helg, och jag håller på med hans version av den här presenten. Kan ni gissa vad det är? En ledtråd - mönstret är av Lotta Jansdotter. Och ja, jag väljer att faktiskt göra något framför att blogga om att göra något just nu... 

Vi hörs snart igen, måste sy!

No comments:

Post a Comment